Distractie la maxim!

Nu stiu daca ati auzit de Geocaching,dar aici e destul de popular.Ideea e simpla:

Downloadezi o aplicatie pentru iPhone,Android sau GPS si cutreieri toata lumea pentru a face schimb de obiecte cu necunoscuti.Cand gasesti una dintre ‘comori’,iei un obiect din ea si pui altul in loc.

Eu m-am apucat acum un an de geocaching si e foarte tare.Am gasit 111 de ‘comori’,iar cu ocazia acestui numar,m-am hotarat sa impartasesc mai multe despre acest ‘joc’.

Pentru cei pasionati,ca mine,nu mai e un joc.E un mod de a-ti petrece timpul liber.

Cel mai interesant obiect pe care l-am gasit a fost un bilet de avion din anii ’90.

 

One thought on “Distractie la maxim!

Leave a Reply

