Sa revenim la copilarie

Cum am spus acum ceva timp,stiu limbajul semnelor si codul morse.Le-am mai uitat,dar tot mai stiu cate ceva :))

Cand eram mici,eu si Cristian eram foarte buclucasi.Verile ni le petreceam la tara,cu bunicii,stand pana la 12 noaptea pe camp si sarind in Moldova mai mereu.Frumos,nu?Iarna ne bateam cu zapada in curte,faceam fel si fel de oameni de zapada…Ne-am continuat traditia in fiecare an,chiar daca nu mai locuim impreuna sau suntem la facultate.Aici e omul de zapada de anul trecut:

Image

Dar la scoala…eram doi draci.Copiam mereu unul de la altul,ne certam,ne impacam,ne mai bateam…Oricum,a fost frumos ♥

Am invatat limbajul semnelor pentru a ne scoate din bucluc cand ne certau parintii,sa copiem la teste sau cand ne ascultau profesorii in fata clasei sau in picioare.Nu ca era neaparata nevoie,dar era bine sa ai un plan de rezerva.

Ce faceati voi cand erati mai mici? 

Apropo,am decis sa scriu o carte,pe care o voi posta pe blog.Primul capitol va fi postat zilele viitoare,posibil miercuri. 

 

One thought on “Sa revenim la copilarie

Leave a Reply

