. . . News . . .

In Londra e nebunie mare zilele astea. As putea pur si simplu sa scriu ce se intampla pe aici, dar prefer sa fac un clasament al celor trei evenimente.

1. SOARE!!! 

E minunat sa mai vezi si putina vreme frumoasa pe aici, mai ales cand e vara. Ok, soarele e pe cer in fiecare zi, dar cerul inorat e putin deprimant. Te obisnuiesti, dar in timp o sa te obisnuiesti cu cele doua anotimpuri universale: primavara si toamna. 

( Pentru mai multe informatii, vizitati Wikipedia)

2. Ducesa de Cambridge, Kate Middleton, va naste in cursul acestei saptamani!

Wow… E destul de incitant sa vezi toti fotografii in fata spitalului St. Mary in fiecare zi. Totusi, e si amuzant sa vezi atata lume cu scari si aparate de noua generatie. 

3. Moartea lui Cory Monteith :o 

Sunt un fan Glee de cand a inceput show-ul si fac tot posibilul sa merg la majoritatea Comic-conurile serialelor care imi plac. Ideea e ca Glee nu va mai fi niciodata the same fara Cory. 

 

Scuze ca nu am scris prea mult, dar am cateva probleme si nu prea am timp sa scriu. Noapte buna :*

2 thoughts on “. . . News . . .

  1. Da,sunt curioasa sa vad ce va fi,baiat sau fata.Oricum,ar trebui sa faci un post si despre asta daca vrei… :D
    Imi pare rau de Cory,desi nu am urmarit show-ul indeaproape.Era fantastic… .

Leave a Reply

