New plan and new ideas

Dupa multe planuri si ganduri, am decis sa adaug o rubrica noua pe blog. Se va numi “I dare you…” si tot ceea ce trebuie sa faceti e sa scrieti o fraza despre o actiune, sa postati o poza sau un video. Ce voi face eu? Simplu! Voi scrie o mica povestioara despre subiectul ales de voi. 

Asta se poate intampla de doua- trei ori pe zi sau chiar o data la cateva zile. Depinde de voi ;)

 

Multumita lui B, acum am un nou proiect. Nu il voi posta pe blog, cel putin nu prea curand. E mult, mult mai complicat, iar asta cere mai multa munca. Thanks, B :*

M-am luat cu una, cu alta, si se pare ca capitolul doi va veni mai tarziu decat am sperat. Raceala s-a dovedit a fi altceva, mult, mult mai… neasteptat. Si nu numai pentru mine, ci pentru toate neamurile mele. Vai, cred ca cineva o sa scape cu dureri dupa, iar aia sunt eu. Pe bune, little guy, nu puteai si tu sa apari peste… 5-6 ani?!

” And may the odds be ever in your favor!”

 

Hmm… Sa inceapa comentariile! 

3 thoughts on “New plan and new ideas

  1. Hello little one!!I am B,your mother’s friend!
    Mai nou sunt si muza,nu? :)))) Imi place ideea de la inceput si mai ales,abia astept sa avd ce iese din ceea ce am vorbit.Si eu trebuie sa-ti multumesc,stii tu pentru ce! >:D<

Leave a Reply

